V současné době má každá firma, včetně těch nejmenších, svou vlastní internetovou stránku. A není divu, koneckonců právě na internetu dnes potenciální zákazníci hledají informace. V podstatě platí, že kdo není na síti, jako by nebyl. A s tím musí firmy počítat.
Samozřejmě, aby webová stránka plnila svou hlavní funkci, tedy lákání nových zákazníků a udržení těch starých, musí splňovat určité požadavky, a to jak na zveřejněné informace, tak i na celkový vzhled. Pokud je nedodržíme, výsledný efekt rozhodně nebude takový, jaký bychom si přáli.
Některé informace zveřejňují obchody samy od sebe, jiné mají přikázáno uveřejnit zákonem. Mezi ty druhé patří i povinnost mít na svých stránkách aktuální kontakty Lavaro house jak na vedoucího pracovníka, tak i na vedoucí jednotlivých oddělení. Mělo by zde být nejen telefonní číslo, ale i e-mail. Tak je jistota, že daného pracovníka budeme moci kontaktovat.
Dále zde musí být fyzická adresa sídla firmy, a to i v případě, že prodává pouze přes internet. Tak je ji totiž možné v případě potřeby vždy dohledat, což přispívá k větší transparentnosti. Také kontroly, pokud potřebují například zjistit stav skladu či zásob, musí vědět, kam mohou zajít. Pro zákazníky je to také důležité, například v případě problémů či za situace, kdy pracovníci neodpovídají na telefonáty či e-maily.
Také je nutné mít zde adresy kamenných prodejen, pokud daná firma nějaké má. Měly by zde být uveřejněny celé, včetně jména vedoucího pracovníka a otevírací doby, případně její změny vynucené vnějšími podmínkami.
O tom, že by všechny tyto údaje měly být aktuální, snad není třeba mluvit. To by však nemělo platit jen o kontaktech, nýbrž o všech informacích na dané stránce. Tím si totiž firma zajistí důvěru svých zákazníků, a to je rozhodně něco, co si nemohou dovolit postrádat. Koneckonců, právě na tom závisí jejich zisk. A o ten si nemohou dovolit přijít.